دانلود فیلم Fortidens Skygge
دانلودفیلم و سریال با لینک مستقیم
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

دانلود فیلم زیبای Fortidens Skygge محصول ۲۰۱۲ دانمارک

| کیفیت BluRay 720p – فوق العاده – دانلود از ۷ سرور مستقیم |

ژانر : درام . جنایی . هیجان انگیز

تاریخ انتشار :  ۸ جون ۲۰۱۲

امتیاز:۷٫۵/۱۰

محصول:  دانمارک

مدت زمان فیلم: ۹۰ دقیقه

کیفیت : BluRay 720p – فوق العاده

انکودر : Ganool

فرمت: MKV

حجم: ۶۰۰ MB

کاگردان :Birger Larsen

بازیگران:  Petrine Agger, Lærke Winther Andersen and Laura Bach

خلاصه داستان:  کارآگاه Katrine Ries Jensen و Thomas Schaeffer که روانپزشک است می خواهند در مورد قتل های زنجیره ای تحقیق کنند . در همه قتل ها یک ابزار کشاورزی وجود دارد ….trans دانلود فیلم Fortidens Skygge

 

رود فایل |هیپ فایل |  آپلودباز | اسپیس ها  | داواس | مای آپ | فایل کلود

imdb دانلود فیلم Fortidens Skygge اطلاعات بیشتر …


نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت22:00---3 مرداد 1391
سلام . خسته نباشی
میخواستم یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت معرفی کنم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت کسب درآمد هستم وچندین برداشت به حساب بانکی ام داشتم و اون رو تضمین میکنم پس اگه دوست داشتی به وبلاگم بیا که توضیحات بیشتر در مورد این راه کسب درآمد و راهنمایی و آدرس این سایت کسب درآمد رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه ، پس میتونی با خیال راحت بیای و توضیحات ببیشتر در مورد این راه کسب درآمد رو بخونی و اگه تمایل داشتی ثبت نام کنی . وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط منوچهر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 90952
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1